3 Temmuz 2008

boğaziçi üniversitesi kütüphanesi için arama eklentisi

bir kitap aklıma geldiğinde önce kütüphanenin sayfasına gidip, ancak arama sayfasına girdikten sonra arama yapabilmekten sıkılmıştım.

sonuç firefox için bir arama eklentisi.

bu eklenti ile nasıl google'da arama yapmak için firefox'un sağındaki kutucuğu kullanabiliyorsak, kütüphaneden herhangi bir şey aramak için de aynı şeyi yapabileceğiz.


yüklemek için

şu sayfadaki "BÜ Kütüphanesi Arama" linkine tıklarsanız firefox size bir yükleme ekranı gösterecek, malum seçenekleri işaretleyip yüklemeyi tamamlayın.

artık kitap aramak istediğinizde sağdaki google ikonuna tıklayınca açılan listeden "BÜ Kütüphanesi Arama"'yı seçerek hızlıca arama yapabilirsiniz.

1 yorum:

ozgu1r dedi ki...

bunu yukleyen insanlarin ilerde buyuk adam olacagina inaniyorum. simdilik bekliyorum, ben hala yuklemedim.